tisdag 8 mars 2011

Thailand

Sitter i Thailand och skriver just nu. Kande att det var hog tid att skriva ett inlagg igen :)
Jag forstar mig inte riktigt pa det har tangentbordet, men det loser sig far vi hoppas.

Vi bor pa ett guesthouse nara Kata Beach, Phuket och allt ar verkligen underbart! Vi har en bit over 35 grader varje dag, solen skiner och allt ar underbart. Vi har badat, besokt Big Buddha och lite annat smatt och gatt. Jag och William lyckades kora vilse idag ocksa! Spannande, vi fick se lite mer av Phuket och inte mig emot. Jo, det frackaste jag sett hittills ar Bangla Road! Fullt os, massor med folk, dunkande musik och mangder av neon! Och... Katoyer! Ascoola! Man som forsoker se ut som kvinnor och lyckas med det. Sa haftigt, det enda som man kan se att det ar en man och inte en kvinna ar att deras fotter och hander ar stora, och struphuvudet syns.

Idag har jag varit pa spa ocksa. Ansiktsbehandling och fotmassage, wonderful!

Nu ska jag lamna datorn ett tag! Hors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar