lördag 18 juni 2011

Ett år sedan...

Igår var det prick ett år sedan jag muckade, helt sjukt vad snabbt tiden går... Har hunnit med massor och ingenting under den tiden! Både saknar och inte saknar, svårt att förklara. Saknar människorna, saknar tempot... Saknar det mesta faktiskt, men samtidigt skönt att slippa det och kunna ha ett normalt liv där jag styr över allt själv (nåja).

Idag var det förövrigt dags för betessläpp. Jag var nervös innan, och Lussan förstod att något var på g och taggade till ordentligt. Trots att hon var spänd som en fiolsträng, ville gärna gå innanför min tröja och ibland försökte nypa mig för att busa så skötte hon sig exemplariskt. Vi släppte dem och hon drog verkligen järnet! Runt, runt i hagen med de andra två efter sig. Hon har hittills varit ensam i hagen, men nu har hon två kompisar och de nosade bara lite på varandra och hon skrek lite och sen var allt frid och fröjd. Alla gick och betade i godan ro när jag gick därifrån.
Tog lite bilder, men sitter på Avis just nu så får lägga upp dem någon annan dag när jag har tid och ork.

Nu ska jag roa mig med annat så länge... Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar