söndag 8 maj 2011

Bilderna!

Här kommer de utlovade bilderna från igår:

 En stencool Lausanne som tycker det är skönt att få hänga ut med huvudet och sova lite mellan varven...

 Hon gillar att stå och kika ut, stalldörrarna är typ jämt öppna så hon tycker det är skoj att kika på världen utanför från sin box.

 Här är "mitt" ridhus, 20*60. Men fruktansvärt varmt nu när det är varmt ute!

 Lausanne är nyfiken på sin granne Jamjam. Mellanväggarna är hela så Lausanne brukar antingen hänga ut genom boxdörren eller försöka sticka upp näsan över kanten. Ser hur kul ut som helst! Man ser bara Lausanne mule med stora näsborrar och Jamjam blir ruskigt arg på Lausanne. Ska se om jag lyckas fånga det på kort någon dag.
Här är det bara en häst som märker av mig, Miramis... Kul ;)

Nu måste jag sova, jobbar imorgon på Securitas så jag börjar kl. 5... Kul, eller inte... Hörs!

1 kommentar: