söndag 31 oktober 2010

Välkommen

Nu har jag också sällat mig till skaran som har en blogg, fiffigt va? Trodde jag aldrig att jag skulle göra, men så är det.
Den här bloggen kommer själviskt nog handla om mig, och mitt liv! Ska se också om jag förstår mig på hur det här fungerar och så småningom lär det nog bli en del inlägg och kanske en del bilder också!

Just nu sitter jag på jobbet (vem jobbar egentligen frivilligt en söndagmorgon?) och allt är verkligen stendött. Första kunderna kommer komma klockan 10, inte så långt kvar tills dess tack och lov.
Jag har hunnit fixa allt som behöver fixas, och nu är det inte så mycket vettigt kvar att göra. Söndagen lär nog gå i samma tecken rakt igenom....

Jag har hunnit kolla igenom lite med hur jag kanske borde göra nu när jag ska välja gym, jag har hunnit kolla på restresor. Man hinner göra mycket på lite över två timmar!
Bara för att jag skrev så, så ringde det precis. Från terminal 5, men de ville uppenbarligen inte prata med mig för de lade på en efter en signal. De får helt enkelt skylla sig själva!

Idag är en riktig mysdag, en sådan dag man ska sitta och se på film hela dagen och gå på café, men sitter man fast här så sitter man fast här.

Nu ska jag se om haikrarna hade med sig något vettigt till mig (checka in bilar, yay!)

Bjussar på en låt under tiden:

http://www.youtube.com/watch?v=FjLYnNbdls0

Happ, där har jag ytterligare en sak att lära mig hur man gör med den här bloggen!

Känns som om att det här kan vara ett av världens mest meningslösa blogginlägg, men återigen; välkommen!

1 kommentar:

  1. Älskling, underbar läsning.

    Det glädjer mig att du får alla dina söta tankar på pränt :-)

    SvaraRadera