fredag 20 maj 2011

Tandläkarbesök

Jag har som vanligt varit grymt dålig på att uppdatera min blogg! Skyller det på att jag jobbar för mycket, sover för lite och försöker hinna med allt annat i livet också.

Idag jobbade jag 4-11 och efter det åkte jag direkt till stallet och inväntade tandläkaren som skulle besöka Lussan (Lausannes nya smeknamn). Jag hann inte rida så jag valde att sortera hästgrejer, prova in hästgrejer och smörja hästgrejer.
Tandbesöket gick bra, hon fick lite lugnande så hon blev såååå trött och stensov (med snarkningar!) i två timmar. Hon hade vassa kanter och en del hakar, men hennes tuggytor är tydligen rena autobahn. Sweet!

Nu är jag helt genomslut och orkar helt seriöst inte skriva något mer... Har arbetat 8 dagar i sträck, och har en dag kvar att arbeta innan jag är ledig en dag. Så: hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar