måndag 23 maj 2011

Tömkörning

Tömkörde Lussan idag och det gick verkligen super! Hon var riktigt, riktigt grymt trevlig och tyckte det var skoj. Visst, lite problem fick vi några få ggr, men det var mer p.g.a mig än henne. Då var det mest bara att hon försökte vända sig inåt. Åh, hon är så duktig! Jag ångrar mig inte en minut att jag köpte henne! Nästa gång ska jag börja med bommar så att hon får trampa på ordentligt. Målet är att hon ska tömköras en gång i veckan, nyttigt för både mig och henne.
Nu önskar jag mig en riktig tömkörningsgjord i läder med tömmar och tillhörande skolkörningsstroppar.. Har hittat en på Tradera jag verkligen vill ha, men har inte råd just nu... Men man kan ju önska sig? :) Själva gjorden går på 2499:- och det andra ca. 800:-. Mycket pengar! Även för mig som arbetar så himla mycket...

Jag har insett att min arbetssituation inte riktigt fungerar, jag behöver ha ett jobb närmare Uppsala. Avis och Securitas kan jag ha kvar som behovsanställd, kan vara rätt skönt. Lussan kostar ju en del varje månad...

Nu ska jag titta klart på Big Bang Theory och sen bada lite innan det är dags att arbeta monsterpasset från hell (5-20 på CB). Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar