måndag 3 januari 2011

Blogg om hår

Jag hittade precis en jättefin blogg på internet när jag sökte efter instruktioner om hur man sätter upp en svinrygg.
Bloggen handlar mestadels om hår, och kommer lätt bli en blogg jag besöker regelbundet!
Fick en del fina inspirationstips på frisyrer som jag vill ha, så ja, nu blev det svårt! Hur vill jag ha mitt hår? Jag vill ha det så långt som möjligt vet jag. Hårförlängning har jag slagit ur hågen, jag har fullt upp med att kontrollera mitt nuvarande hår som det är. Numera sover jag med flätat hår på nätterna... Funderar mest på hur jag ska klippa min lugg, för klippt lugg ska jag ha! Lånar lite bilder från tidigare nämnd blogg (främst från det här inlägget och det här inlägget)







Så om någon har något tips ang. det här att ge mig så emottages det tacksamt!

Här kommer lite gamla bilder på hur jag haft det genom åren:

 15 år med naturlig hårfärg, sen gick det bara utför...

 16 år och hårmodell....
Förra sommaren på pappas begravning.

Numera färgar jag inte håret, snart har det gått två år sen sist. Känner mig stolt över det, för jag har varit frestad ibland att färga håret, men så vet jag att jag kommer ångra mig. Speciellt nu när jag sparat så länge!
Så det kommer bara bli någon form av lugg, med längderna kvar och min egna hårfärg.

Hm, tåls att funderas på....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar