söndag 23 januari 2011

Pfff

Sitter på jobbet nu och stör mig på att min blogg inte verkar vilja bli pingad hos DN. Varför bråkar det? Jag kan heller inte hitta vart jag kan lägga till att min blogg ska pingas hos Twingly utan att jag behöver göra det manuellt varje gång. Irriterande.
Har jobbat sedan i torsdags, ska bli skönt med lite pengar (shoppa!) och det är skönt att ha något att göra, även om det känns som att det kan bli mycket för mig ändå. Jag har hunnit plugga en del på jobbet, det är såpass lugnt nu så man hinner läsa en hel del.
Åh, det är så mycket jag vill skriva, men samtidigt står det helt still. Livet spinner ju på så snabbt, men ändå så långsamt! Tog lite bilder nu i veckan, hade tänkt lägga upp dem här, men ja... Saker hinns inte med, saker orkar inte heller alltid göras... Imorgon är det tack och lov plugg igen, vanligt plugg med seminiarium och föreläsningar.
Imorgon är det en del annat som ska hinnas med, jag ska skriva in mig på Västgöta Nation (igen!) och vi ska till gymmet och skaffa gymkort så att det kan börja tränas! Det är nog vårens stora pepp, att äntligen, äntligen få börja träna igen. Fördelen är ju att vi kommer kunna simma också, har ju valt det lite dyrare alternativet Actic, men får så mycket mer för pengarna. Här ska det trimmas och formas! Och så yoga också förstås för att dra ut mina stackars muskler... Jag känner hur jag börjar stelna till nu igen i lårmusklerna. Märker det också med att jag har börjat få ont i ena knäet igen, förra veckan var rätt tuff med knäont och blankis. Men det som inte dödar, det härdar!

Nu längtar jag bara tills jag får gå hem... Då ska det pluggas Fornsvenska och sen mysa med William...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar