tisdag 18 januari 2011

Plugg

Sådär, nu har jag börjat plugga. Var på inskrivningar och föreläsningar igår för både Historia A och Fornsvenska.
Båda kurserna bådar väldigt gott och jag har lyckats låna den mesta kurslitteraturen för båda kurserna. Vilken lättnad alltså! Kommer man undan en hel del med... Pengarna behövs ju sparas. Thailand om lite mer än en månad, gymkort ska införskaffas, sadeln ska fortsätta betalas av o.s.v.

Vi har tack och lov börjat få töväder nu! Det är snorhalt, slaskigt och vattenpölar, men jag kryssar mig fram rätt bra. Har bara trillat en gång den här vintern! Måste vara någon form av personligt rekord för mig?

Coolt, nu när det är så mycket is så kommer det just nu en gigantiskt grävare med en gigantisk och vass skopa och bara skalar av all is utanför oss! Ok, det är inte en, utan TVÅ grävare ser jag nu! Uttråkad? Nja, egentligen inte, bara väldigt lättroad.

Nu ska jag roa mig med att lägga mig i badet och läsa lite i mina böcker så att jag är duktig och kan få bra resultat på tentan sen som är om typ en månad. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar