onsdag 16 februari 2011

Kläder!

Lindex Shop Online - CardiganSå, nu har jag shoppat lite över internet ikväll, nu behöver jag inte ut och prova byxor i mängder på fredag! Hittade några leggings jag gillade skarpt, så jag hoppas de funkar. I värsta fall får jag väl lämna tillbaka dem. Hittade en kjol, två cardigans (bl.a. den på bilden), en scarf och en snygg vanlig vit topp. Och återigen, skulle något råka vara för litet så får jag väl lämna tillbaka dem. Första gången jag shoppar på Lindex Shop Online, och det verkar ju ändå helt super att jag kan lämna tillbaka kläder om det behövs till butiken, och att jag kan hämta ut dem gratis därifrån, och så fick jag ju 10% rabatt nu ;) Men smycken och väskor och annat småplock ska jag shoppa ihjäl mig på i Thailand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar