söndag 6 februari 2011

Reccemottagning

Är någorlunda hemma precis efter min reccemottagning, och ja, vad ska man säga? Frukstansvärt trevlig kväll fylld med alkohol, så jag lär ju må därefter imorgon. Det som ger mig ångest (dock extremt väldigt lite sådant) är att jag arbetar imorgon och har tenta på måndag. Allt får gå som det går, jag är nog mest trött nu.
Kvällen var helt super! Har träffat massor av nya människor, och speciellt en tjej connectade jag med lite extra. Jag tror hon hette Linnea, är inte helt hundra på det, men vi hade ett jävligt nice snack när alla började dansa som galningar.
Var fri alkohol under kvällen i princip (aj kommer mitt huvud säga imorgon), och vad mer finns att säga? Jo, min fadder är jääävligt cool. Han gjorde lumpen på T2 (uncool), men gjort två missioner där han på den ena träffat en del av "mina" befäl. Cool som fan! Han är väl just nu en av de coolaste snubbarna i Uppsala näst efter mig och William. Fast i.o.f.s, typ allt var coolt ikväll. Sångerna, ölet, vinerna, lekarna och folket! Och snapsarna! Fast Beska Droppar är jävligt illasmakande beska droppar!
Promenaden hem var en av de värsta promenderna hem på evigheter, hur kommer det sluta nästa vecka på gasquen där det kommer vara ett ordentligt släpp efteråt?! Men nu måste jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar