söndag 13 februari 2011

Reccegasque

Var på en suveränt trevlig reccegasque igår, min första gasque! Hade riktigt roligt, träffade återigen en massa trevliga människor och ja, allt var trevligt! Maten vi fick var riktigt god också :)
Idag däremot mår man som man förtjänar, och William ligger ännu och sover. Jag vill att han ska vakna snart så att vi kan äta lite, börjar faktiskt bli rätt hungrig i min baksmälla. Slötittar på en fransk film också om en kille som fått sparken och börjar mörda sina konkurrenter för att kunna få sitt "drömjobb". Den känns på något sätt oerhört sorglig, killen som gör det här är en riktig förlorare. Tack och lov så är det basra en film!

Den här söndagen ska vigas till att titta på massa filmer och bara ta det lugnt. Är ju till att gå upp riktigt tidigt imorgon för att jobba, har öppningen och efter arbetspasset får jag skynda mig hem för gå på föreläsning. Tack och lov får jag sluta tidigare från jobbet så jag hinner.

Nej, nu får jag allt gå och väcka honom så att han inte sover bort precis hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar