fredag 3 juni 2011

Shopping

Köpte lite saker till Lussan precis över internet, bl.a. ett par gråa transportskydd. Förhoppningsvis passar de! Det kommer bli så snyggt till hennes svarta Hansbo-fleece med grå kant. Jag har nog nära på snyggaste hästen i stan, haha!
Jag köpte även Eskadron Climatex att ha under lindorna, mina nuvarande paddar har börjat bli väldigt trötta och slitna och det är även skönt att kunna ha ett par torra i byte. För dagens paddar var GENOMDRÄNKTA av gosigt hästsvett... Får se om de är torra tills imorgon, annars får det bli dressyrdamaskerna som åker på.
Utöver det så blev det faktiskt köpt Emin Lini-schampo och Emin Blue Lotion. Lini-schampoet blir perfekt efter hårdare pass, som idag, eftersom hon ändå får duscha efter varje hårt pass. Blue Lotion har jag använt i flera år, och min nuvarande flaska är halvfull. Hatar att stå utan liniment! Därför försöker jag alltid ha två flaskor av varje sort hemma, även om det inte alltid lyckas. Har ju två Arnika-flaskor ståendes i skåpet också, men jag ska satsa på Arnika-gel nästa gång. Betydligt bättre än den flytande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar