söndag 26 juni 2011

Ibland blir saker och ting inte riktigt som man tänkt sig!

Åkte till mamma i torsdags kväll, ensam. Jag och William behövde tillbringa tid på varsitt håll, anledningarna är inget jag tänker ta upp här.
Hade tänkt mig få tillbringa en trevlig midsommar med allt vad det innebär, men tji fick jag! Började må illa under torsdag natt och för att sen inleda midsommarafton med att börja spy. Åh så härligt! Jag förvandlades till en ynklig 7-åring som bara ville att mamma skulle ta hand om mig och kröp ner så djupt jag kunde i sängen. Efter halva dagen gick äntligen illamåendet över men ersattes av 40 graders feber. Va, vad gick fel där liksom?!
Såhär två dagar senare mår jag äntligen bra igen, men är ännu väldigt trött. Jag har ännu ingen koll på hur jag kunde bli så sjuk, men en teori är att jag är utarbetad.

Så jag missade helt enkelt midsommar det här året. Får satsa på nästa år istället!

Idag har jag "övningskört" med mammas lilla enkelaxlade släp, och vilken pärs! Jag klarar av att vända med släpet ute vid brevlådorna, likaså backa in på grannens uppfart men jag klarar absolut inte av att parkera det utanför garaget! Att det kan vara så svårt... Men övning ger färdighet, så det är bara att bita ihop och undvika att få världens psykbryt (det var nära några gånger idag) på kuppen. Känner mig rätt tacksam över nu att jag hoppat på en körkurs som jag fick tips om...

Jag åker hem imorgon, är det planerat. Innan dess ska jag åka till Börjes hade jag tänkt mig och shoppa lite hästgrejer.
Nu ska jag nog gå och vara social med alla andra. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar