torsdag 16 juni 2011

Skott mot lägenhet - Uppsala - UNT.se

Skott mot lägenhet - Uppsala - UNT.se

Är tydligen en lägenhet i huset mittemot här! William skulle ut och hämta pizzan vi hade beställt (jag vet... men fick bli svullokväll ikväll), och såg då att ett stort område mellan alla tre husen bredvid oss spärrats av. Hoppas jag kan komma ut med min bil imorgon.... William gick fram till polisen och frågade vad som hade hänt, men hon kunde inte säga något. Hon frågade bara om vi hade hört något, men nej, vi har inte hört någonting alls ikväll.

Lustigt, jag bodde tidigare mellan Backa och Biskopsgården i Göteborg, mellan alla gängbråken och jag märkte aldrig av något och det var aldrig avspärrat. Nu bor man i Uppsala i ett av de mer centrala studentområdena, där det är "finare" studenter nära några av de "finare" områdena i Uppsala och så händer det sånt här! Fast lite spännande är det allt... Frågan är ju nu vem som sköt mot vem, och varför?

Nu ska jag återgå till min film innan det är dags att gå och lägga sig inför imorgon när jag ska åka med Lotta i stallet på tävling. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar