torsdag 23 december 2010

Dags för julfirande

Sitter hemma hos mamma nu, vi kom hit igår. Tog några timmar att köra, men vi kom fram vid 22.30 igår. Allt gick helt super, trots alla skräckrubriker på Aftonbladets hemsida! Lite trafik och bra väglag. Väglaget var värst på 55'an och på 44'an. Så idag har vi inte gjort någonting ungefär, slagit in lite julklappar och bara latast oss.
Nu har alla kraschat i soffan, mamma och William läser och jag sitter med datorn. Snart borde Kent komma hem också och då blir det väl middag.
Det är varmare här nere än hemma hos oss ;) Hemma hos igår var det -24 när vi åkte hemifrån och -7,5 när vi kom fram till mamma!

Jag känner mig trött idag, men nu är jag ledig fram till tisdag kväll så jag kommer ju ha gott om tid att vila på. Ska se om jag kan få med mig någon eller några ner till Ullared någon dag nu också, gäller ju att passa på när man är på sydligare breddgrader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar