söndag 12 december 2010

Huud

Hittade lite artiklar efter att jag hade loggat ut från min Hotmail, rätt intressanta artiklar faktiskt om hälsa och skönhet.

Första artikeln handlade om olika myter om hyn under vintertid, egentligen fick jag väl inte reda på så jättemycket nytt, men det är alltid intressant att läsa om.

Andra artikeln handlade om att man kan testa vilken hudtyp man har. Ska prova det på tisdag (när jag är ledig igen nästa gång!), och se om de som kollat min hy har rätt eller fel.

Tredje artikeln handlade om unna sig en egen egostund, också något jag ska göra på tisdag! Haha, jag har verkligen planerat in typ tusen saker jag ska göra under min lediga dag, men det gäller ju att passa på. Jag jobbar ju nu exempelvis, var ledig igår och ska jobba hela dagen imorgon. Men på tisdag, ja, då är det städ, tvättning, stallet, skönhetsstund åt mig själv, långmatlagning och typ tusen andra saker också! Det får helt enkelt vara värt det ;)

Som sagt var, idag jobbar jag. Självklart. Igår var det genommulet och rätt tråkigt väder, jag var ledig. Idag var det strålande sol och riktigt vackert vinterväder, jag jobbar. Visst, jag började 15 men man gör inte så mycket innan det ändå. Jag lagade mat och jag duschade. Sen går man bara och väntar och värker på att man ska åka till jobbet så att man får det avklarat. Och nu är det lite mindre än två veckor till jul! Skoj, men tiden går ruskigt fort. Det var ju inte längesen det var jul sist, eller var det verkligen det? Det känns som det i.a.f....

Nu ska jag roa mig med annat, blir kanske ytterligare ett blogginlägg lite senare ikväll. Om det är lugnt vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar