torsdag 30 december 2010

Massa skoj

Idag är en av de sista dagarna på mitt schema på Avis, känns konstigt men på något sätt skönt också. Ja, det är ju inte sista gången jag jobbar här, får ju bara hoppa in extra istället. Börjar äntligen plugga den 15 januari! Fram tills dess är det en hel del som ska hinnas med, på tisdag ska jag på intervju hos Securitas och så har jag och William en annan sak på g som jag inte vill gå ut med just nu förräns allt är mer klart.
Kommer bli nice att jobba både på Avis och Securitas och plugga!

Fick handlat allt inför nyår igår, känns helt suveränt. Fick köpt kammusslor, hummer och champagne. Trevligt värre! Vi ska helt enkelt vara hemma, äta 3-rätters middag och se på film. Jag jobbar ju 9-13.30 imorgon. Först var det sagt 9-19, sen 9-15 och nu 9-13.30. Då får det bli så i planeringen att man firar nyår hemma i lugn och ro. Ska börja med middagen redan i natt när jag kommer hem, ska ha tjälknöl till huvudrätt och den tar ju runt 17 timmar sammanlagt att fixa....

Sitter på jobbet nu och har det riktigt segt, kommer vara ensam efter 19 idag också, men det är helt ok när det är så lugnt. Är nästan för lugnt...
Trots att jag inte har något vettigt för mig att göra så kommer jag inte på något vettigt att skriva.. Så ja, gott nytt år så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar