måndag 6 december 2010

Hej mitt sköna vinterland

Var i stallet nu i eftermiddags, när min huvudvärk hade släppt en aning. William och min nya kamera var med också. Blev några bilder, tyvärr inte så många för det hann börja bli mörkt och jag behöver nya minneskort till kameran. Men några blev det!






Var riktigt mysigt iaf att vara ute och gå en promenad med all snö runt omkring. Det har ju blivit varmare nu, bara -1! Så ja, vi tyckte det var riktigt trevligt.

Efter stallet så skulle vi "bara" in på Coop och handlade. Slutade med att vi var inne på Ica Väst och Willys och slutade till slut i Boländerna och på Elgiganten och IKEA. Vi köpte årets första julskinka och var därför också tvungna att köpa en tillräckligt stor kastrull åt den.
Vi fick handlat mängder! Vi köpte också New Moon och Eclipse, så vi ska kolla på dem nu ikväll. Twilight-marathon :)
Hade ju på mig min gula P7-mössa idag och det var en som kom fram och frågade mig om den. Visade sig att han var gammal officer från P7! Komiskt värre. För hur stor chans är det, egentligen? Här i Uppsala, inne på IKEA, ca 60 mil från P7...



Och ja, som ni förstått så har jag fått min kamera, fick den i fredags. Typ allt kom i fredags, mina skor också. Och ja, de var ännu snyggare i verkligheten!
Nu ska jag roa mig med annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar