torsdag 2 december 2010

Fail

Fick det där numret idag på kameran som gör att man kan följa dess väg hem till oss... Kameran skickades igår, är i Uppsala, men på helt fel ställe! Kameran är på något postställe vid Vaksala Torg och därför kommer den bli försenad. Fail? Ja!
Idag har jag hunnit vara i stallet för att sen kl 15 vara på Face Stockholm inne i St Pers Gallerian här i Uppsala. Jag fick min födelsedagspresent, eller ja, jag utnyttjade presentkortet jag fick i födelsedagspresent! Hon som undervisade mig la en skitsnygg mörk festmakeup samtidigt som hon förklarade för mig hur jag skulle göra. Hon fick till det riktigt snyggt. Får se om jag orkar ta någon bild på det och lägga upp i bloggen.
Vi la mest fokus på ögonen och jag fick många kommentarer om mitt ansikte. Bl.a. att fick jag frågan om jag fixar mina bryn på salong! Aldrig fixat dem på salong, även om jag funderat på det. I vilket fall tyckte hon att de var hur snygga som helst (fastän jag inte plockat dem på tre veckor nu....) och vi lät dem vara helt osminkade. Jag fick också mycket beröm för mina höga kindben och mina lååånga ögonfransar...
Alltid roligt att få höra! Nu ska jag bara få ordentlig disciplin på min kropp och då jävlar! Haha, typ iaf...

I vilket fall, jag kom därifrån med en ny foundation (som känns helt perfekt för mig!), en cake eyeliner med tillhörande borste och en ögonpenna i hudton som jag ska använda de dagar mina ögon är irriterade. För ja, ibland syns mina slemhinnor i ögonen vilket får mig att se trött och hängig ut. Det mesta gick ändå på priset för presentkortet så det var ju ändå helt lugnt!

Vi shoppade även på BodyShop (varför inte liksom), William köpte en julklapp till mig som jag själv fått peka ut och jag älskar den (och honom för det!) och så köpte jag en highlighter. Vi var inne på MUS och jag pekade ut en rouge jag vill ha som William ska beställa genom jobbet. Mitt rouge är ju snart slut ändå...
William fick också köpt sig en ny snygg tröja. Och så köpte vi julte som vi ska dricka efter maten! Åh, härligt värre...

Förresten ja, vi fick hämtat ut Williams nya skor idag, riktigt snygga och passade William riktigt snyggt. Enda han klagade lite på var att de var hårda. Men de kommer väl mjukas upp hyfsat snart hoppas jag.

Nu ska jag laga middag åt oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar