tisdag 21 december 2010

Osocial...

Jag har varit sjukt osocial de senaste dagarna, jag vet. Men jag har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna.
I helgen hade vi julbord hemma, så fick ju ladda upp inför det. I söndags började jag laga maten vid 10.00-10.30 och var klar vid 18! Men allt blev uppskattat och allt var verkligen jättefint. Jag tog kort på julbordet också, men jag kan inte visa några bilder nu eftersom jag sitter på jobbet och kameran ligger hemma och ja, ni förstår.
Just nu laddar jag bara för att få gå hem, sista kunden har varit här (sjukt chill dag verkligen!) och jag är klar med alla listor. Så fort jag slutar så ska jag bege mig till stallet och rida. Hon får äntligen trava lite idag, vet friskförklarade henne igår! Lättnad.
Imorgon är det jobb 5.45-15 och sen åker vi i princip direkt till mamma. Blir några timmar ner att köra, men jag åker hellre neråt redan imorgon istället för på torsdag eller fredag.
Nej, nu ska jag sluta skriva innan jag blir långrandig och tråkig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar