lördag 9 april 2011

Ännu mer shopping

Ojoj, jag satsar verkligen på att bli fattig på allvar?! Var på Börjes i förmiddags med mamma, och shoppade för 2000! Vad köpte jag egentligen?! Ok, jag shoppade faktiskt bara bra saker, typ nya stigbyglar och schabrak och benlindor och sånt krafs. Men jag är ju inte på långa vägar "färdigshoppad". Vi trillade in till Svensk Ridsport i Kungsbacka också, och hittade massor med täcken på rea.
Jag har nu upptäckt första nackdelen med Lausanne, hon är ingen ponny! Det innebar då alltså att det var nästan helt soprent på täcken i hennes storlek. Till slut hittade vi ett Pessoa-vintertäcke, urtjusigt, för 799:-. Ordinarie pris 1799:-, bedömt ett bra köp!

Vi passade på att åka inom IKEA på hemvägen också, så nu kommer jag ju inte tomhänt till min egna brors 20-årsfirande. Hade ju nästan skämts ögonen ur mig annars...

Så just nu väntar jag på att vi ska åka till alla släktingarna och fira jättestort släktkalas. Jag är hungrig nu också, men orkar inte fjäska till mig något att äta. Det blir ju middag om typ två timmar ändå. Åt en banan för en liten stund så jag borde klara mig utan problem. Hoppas jag! William har flytt fältet någonstans, mamma sitter vid sin dator och Kent låter som att han står och pratar med mamma. Vad hände med all stress med allt vi skulle hinna klart innan vi åkte?!

Nej, nu får jag se vad som händer. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar