lördag 16 april 2011

Klart

Nu har jag äntligen gett mig själv tid att göra allt det där jag aldrig annars ger mig tid till. Så nu är det deklarerat och sista betalningen på dressyrsadeln är klar. Känns riktigt bra!

Beställde även lite saker från Horze, bl.a. det där tränset jag skrev om i natt. Köpte även ett nytt liniment, tränsreflexer och en grimma.

Hade tänkt hinna rida idag egentligen, men jag var så trött när jag väl lyckades somna inatt så jag vaknade nu lite innan 10, och ja... Jag hinner tyvärr inte rida innan det är dags för jobb. Då fick det bli att deklarera och lägga in räkningar. Ridning får det bli imorgon istället! Jag tror inte Lausanne dör av att stå idag också, hon såg så nöjd ut igår där hon stod och stensov i hagen och vänt upp hela sidan mot solen.
Det är ju lite skönt för mig också att inte behöva stressa idag, speciellt när jag är så trött.
Jag sov fruktansvärt dåligt i natt när jag väl lyckades somna, men det lät som att någon av grannarna hade fest någonstans ovanför oss, så jag vaknade vid 4.30 och var alldeles stressad och orolig för mina blommor på balkongen! Jag fick av någon anledning för mig att någon höll på att ge sig på dem... Nu när jag väl kom upp idag så såg jag att de var kvar precis som innan. Jag litar INTE på en del av mina grannar.
Men det har blivit bättre i huset sen det där mötet som var för några månader sen...

Nu får jag hitta på något annat istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar