tisdag 5 april 2011

True Blood

Så, nu har jag kikat klart på hela första säsongen av True Blood. Sjukt bra serie! Måste skaffa säsong 2! Haha, i sista avsnittet så säger Alex Skarsgård "åh, du ljuva frihet!" på svenska!

Har varit en riktigt bra dag idag, och just nu är jag bara väldigt hungrig. Men får vänta tills William kommer hem... Han är ute och övningskör, med min bil! Haha, lite nervöst är det faktiskt.... Förhoppningsvis får jag en hel bil tillbaka... Maten är så gott som klar, och de har varit ute i två timmar nu...

Red Lausanne i paddocken förut, jag joggade mest bara igång henne. Hon har träningsvärk idag, stackarn! Imorgon ska jag ut och skritta henne och sen får hon ju vila tors-sön. Förhoppningsvis är hon inte alltför pigg på måndag när jag ska rida henne igen! Men vem vet? Krutdamen studsade en stund förut när jag skulle släppa ut henne, men hon var snäll trots studsandet.
Jag kämpar just nu med att få loss vänsterbogen, och sakta, sakta så kommer det. Bara på några dagar nu så har jag lyckats få det att gå framåt och hon är betydligt mer lösgjord nu än tidigare. Men jag har ju en bra bit kvar ändå... Det finns hopp!

Nu kom William hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar