torsdag 21 april 2011

Back on track?

Jag sitter och funderar på om jag ska köpa BoT-grejer till Lausanne. Men de är ju såpass dyra, så jag vet faktiskt inte.... Frågan är ju hur bra de fungerar. Hon har ju inga större problem, åtminstone inte för tillfället. Jag vill mest använda det i förebyggande syfte, och för att hjälpa henne åtminstone nu under uppbyggnaden så att vi inte drar på oss något skit. Som sagt var, jag blir ändå osäker... Det är ju mycket pengar att lägga ut på något som kanske inte fungerar!
Horze har ju just nu 15% rabatt på allt i butiken, inkl. BoT. Så det är ju åtminstone lite billigare än vanligt just nu.
Mycket att fundera på, har ju till den 25 på mig!


Jo, just det förresten. Securitas ringde igår eftermiddag. Jag börjar min utbildning på tisdag! Jag trodde faktiskt att de hade glömt bort mig, och jag tänkte väl inte alltför mycket på det, så det var verkligen en trevlig överraskning. Ekonomin är numera återigen räddad! Jag har ju ännu inte fått sådär jättemycket jobb på Avis, så det är ju bara super att kunna fylla ut tiderna på det här sättet. Kommer ju få schema på minst 20 timmar i veckan på Securitas så det känns riktigt fint.

Nu ska jag åka till stallet (och självklart har det börjat regna lite!) och ta hand om Lausanne lite. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar