tisdag 23 november 2010

Ännu mer åh..

LANVIN FOR H&M
LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM


Gillar verkligen den svarta som är andra från vänster och den lila.... Men de är också dyra, även om jag har råd att unna mig om jag vill... Och åh, jag vill, men ändå inte... Men det är säkert samma med dem som med den gula, säkert slutsålda... De började säljas klockan 8 imorse. Hade jag varit ledig och kunnat ta mig till en H&M-affär som säljer kollektionen hade jag säkert hängt på låset med alla andra bara för att få tag på åtminstone en av klänningarna! Läste om två tjejer som stod längst fram i kön i Stockholm, de hade köat sen 03.30! Helt galet, men samtidigt... Ja...
Fick ett förvånat sms från William nyss, han upptäckte att det fanns ännu fler BodyShop-produkter i badrummet nu. Men William, när du läser det här, det är gamla grejer som jag fick i julklapp en gång i tiden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar