lördag 27 november 2010

Ytterligare en auktion

Jag har vunnit ytterligare en auktion, på ett par såna skor som är överst i inlägget om skor :D Vann dem för 247:- + 60:- frakt. Hade jag köpt dem från internetbutiken hade de kostat mig 698:- exklusive frakt... Känns riktigt bra! Jag kommer bli ordentligt lång nu!

Haha, jag är helt inne på Tradera. Övertalat William att bjuda på några skor åt honom, bl.a. ett par Graninge-kängor. Lagt ett bud på en Bilbo-bok som jag säkert komma vinna billigt också.

Förövrigt har jag varit i stallet idag, hon var riktigt, riktigt trevlig och mysig. Inte alls som de tidigare gångerna. Den här gången var hon helt nöjd över att bara promenera rakt fram och höll inte på att krypa ur skinnet för minsta lilla. Var underbart vackert att rida i ett helt kritvitt tyst vinterlandskap! Snön som knarrade under hennes hovar och andedräkten som stod som en vit plym från mulen på henne... Ah... Underbart! Snorkallt, men vad gör det? Jag fick ju värma mig efteråt med att mocka.
Hon ska tillbaka till vet. på måndag. Hoppas så mycket på att allt är bra nu! Om inte annat får jag väl fortsätta skritta ut henne, det är oerhört mysigt det också. Speciellt nu när hon är lugn igen!

Nej, nu ska jag återgå till den väldigt försenade middagslagningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar