torsdag 4 november 2010

Terrorbalans

Utövar just nu någon form av terrorbalans mot mina grannar. Någon körde sjukt hög musik förut när jag kom, nu är det min tur. Dragit på min housemusik med basen i max, skrivbordets glasskivor vibrerar... Fast jag överväger att göra det här imorgon istället innan jag åker iväg för att jobba vid 7-8! Vore så awesome, men av någon anledning är jag rädd för att folk kanske klagar direkt till hyresvärden istället för att göra som vi gjorde; pratade direkt med orosmomentet. Men nu ikväll ska jag faktiskt lyssna på så hög musik jag vill med hur mycket bas jag vill. Så det så.
För jag vet att basen räcker till ordentligt, i lägenheten i Gbg kom grannarna högst upp och klagade på mig trots att jag bodde längst ner och inte ens hade "partyvolym" på ;) Nu letar jag medvetet efter de låtar med mest bas i också.


Jag var ute och sprang idag efter jobbet också. Jag har tappat mycket, väldigt mycket... Men det var underbart att få ut och springa en sväng ändå! Det här trodde jag aldrig att jag skulle säga: Jag har saknat att springa! Enda nackdelen var att det var så jävla kallt.... Måste nog köpa långa löparbyxor, trodde mina vader skulle ge upp ibland i kylan. Det gjorde ont i halsen och i lungorna, brände på ordentligt, men samtidigt var det så underbart skönt! Imorgon blir det promenad efter jobbet, men jag tror minsann att jag ska springa på lördag igen om jag inte går och simmar.

Ok, jag hittade precis låten med "rätt" bas! Riverside, och den får minsann vitrinskåpen att skallra och dörrposten ut till hallen med glas att låta nästan lika mycket som låten!
Terrorbalans era jävlar! Kan ni så kan jag betydligt bättre, nybörjare!

Riverside motherfucker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar