måndag 15 november 2010

Securitas

Fick precis reda på av William att Securitas ännu verkar lite intresserade av mig. Gick ju inte att börja jobba för dem i somras så som de ville eftersom utbildningen skulle gå samma vecka som jag skulle mucka.
Men nu berättade William att hon jag pratade med i våras ännu kom ihåg mig och undrade om jag ännu var intresserad av att jobba hos dem. Och efter det senaste som håller på att hända på jobbet så skulle det vara rätt bra att börja jobba där också som behovsanställd. Då kanske man inte behöver ta lika mycket lån av CSN sen när jag pluggar?! Man kan ju alltid hoppas... Aja, får hem och diskutera med William om detta sen när jag slutat.

Hoppas de två sista timmarna går snabbt nu också... Är kall och blöt om fötterna! Lånade Williams skor idag och de läcker ju som såll... Har inte lyckats hitta mina Ecco-stövlar så ska kolla med mamma om hon har dem kvar hos sig. Eller kanske ska fråga William om det? Om inte annat så är det nog dags att köpa ett par ordentliga vinterskor ändå. Frågan är vilka jag vill ha? Har kollat hur mycket som helst men hittar inget jag gillar, eller jo, men inget som fungerar när det är snö och halt ute. Någon som har något tips? För oavsett hur det blir så blir jag ju kvar på Avis ett tag till, och det lär ju fortsätta falla något från himlen. Och fortsätta vara kallt, om inte kallare....

Haha, mycket pengarna ska räcka till nästa månad! För då är det ju dags för julklappsinköp också....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar