måndag 8 november 2010

Hälften av alla samtal avklarade idag

Har sagt upp mitt mobila bredband idag, eller ja, det blir uppsagt per automatik den 8 januari så fram tills dess har jag det. Känns helt ok, och det är vad jag hade räknat med också. Har listat mig på en vårdcentral här i närheten också, och jag har fått telefontid hos Kvinnokliniken kl. 13.40 idag så jag ska inte glömma att vara nära telefonen då.
Funderar på vad jag ska göra mer idag, har fullt upp i kalendern i vanlig ordning. Imorgon blir det jobb igen kl 5.45 hur jag nu ska orka upp till det efter att varit uppe till typ 2 varje natt? Jag och William kollade på Det inatt, William var skitskraj för clownen och jag tyckte filmen var oerhört komisk.

Nej, nu är det dags att återaktivera sig! Känns bra iaf att jag fått gjort åtminstone en liten del av allt det som stod på min att-göra-lista..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar