måndag 22 november 2010

Lanvin for H&M

Har hittat två underbart vackra klänningar i Lanvins kollektion för H&M... Vill ha, men de kostar 1499:-/st. Mycket pengar som jag kan köpa en massa andra vackra klänningar för... Åh, gör mig smal och snuskigt rik nu?
Aja, jag får helt enkelt ge mig till tåls och vara enveten, det är faktiskt inte värt att lägga ut så mycket pengar på en klänning. Inte nu. Jag har ju snygga klänningar hemma i garderoben faktiskt, ska jag köpa något nytt köper jag nog hellre nya snygga skor. För skor är riktigt, riktigt härligt! Ok, jag behöver köpa lite nya vinterkläder också, men ja, skor är alltid roligare.
Har två par helt underbara skor som jag verkligen älskar från Bianco. Ett par lila pumps med en söt rosett vid hälen och ett par svarta med en liten platå undertill, öppen tå med en rosett och gnistrande stenar. Så jag behöver ju egentligen inga nya pumps, men kan man få för många?

Jag har inte skrivit någonting under hela helgen. Har börjat skriva flera gånger men gått ifrån och gjort något annat. Det finns ju så mycket annat man kan göra istället för att sitta vid datorn! Har varit i stallet både i fredags och igår, och ska dit idag igen. Det känns riktigt bra, jag blir så mycket gladare av att ha varit där. Fastän det är kallt och blåsigt... Men mamma såg till att jag fick en ordentlig vinterstalljacka, och skulle jag börja frysa i den vore det något allvarligt fel på mig.

Jag och William har planerat klart inför julen hur vi ska göra, och det kommer bli bra. Jag ser framemot allt så mycket, jag längtar efter att få mitt besked om vilka kurser jag kommit in på och jag längtar efter att få börja plugga. Och börjar jag plugga kommer jag kunna träna riktigt ordentligt igen! Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar