lördag 6 november 2010

Städdag

Jag och William har haft värsta städdagen här hemma idag, vi är inte riktigt klara men tog paus för att kolla på film och ska strax dra igång igen. Fast William gick och la sig i sängen?
I vilket fall så skuras det högt och lågt och rensas i alla papper. Blir jättefint! Fast visst, det var fint innan men inte lika fint som det blir nu ;)
Tog paus för att hinna laga lite mat också, kyckling och couscous med curry och vitlök och grejer. Sjukt gott! Hur lyckas jag egentligen?! Löpningen får stå över idag, ska ut och springa imorgon. Imorgon ska vi få tummen ur och sätta upp alla tavlor. Bättre sent än aldrig?

Jag är trött, gått runt och varit trött hela dagen. Tur att jag är ledig imorgon och på måndag också, man får mycket gjort då. På måndag måste jag ringa en del samtal och ska gå till en hårsalong och kolla upp lite närmare om hårförlängning. Ska ha det, så enkelt är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar