torsdag 25 november 2010

Skor

Jag som har supersvårt för att hitta skor jag tycker om har hittat en hemsida med massor av snygga skor! Hittat några jag faktiskt helt seriöst funderar på att köpa...

Ett par högklackade kängor som är så sjukt snygga! Men så är de rätt höga, men ändå... Sjukt snygga! Fast det är ju en bra klack, bred och stabil...


De här partyskorna blev jag sugen på också, de är om möjligt ännu högre än de andra, men också riktigt snygga....


Hittade ett par balla hikingboots, men inte säker på om jag verkligen vill ha dem. Eller jo, jag vill ha dem, men jag kommer inte på när jag ska använda dem. De är bara riktigt fräcka!
Och jo, självklart hittade jag ett par med riktigt låga klackar också! Riktigt söta, för det gillar jag inte med många vinterskor att de ska vara så stora och klumpiga.. Varför? Varför kan man inte göra ett par snygga och nätta skor? De enda som gör skor med bra fodring är Ecco, men det är fruktansvärt svårt att hitta ett par skor hos dem som man verkligen gillar och som inte ser ut som ett par rena "tantskor"...
Hittade ett par också som är väldigt lika ett par jag kollat på hos Vagabond. Frågan är vilken av dem man ska ha? Dessa eller de från Vagabond? Det jag tänker mest på är inomhus på jobbet, och även utomhus sen när våren äntligen börjar komma igen. Ah, bara för det så tror jag att det blir Vagabond ändå! De är så riktigt fina...
De från have2have.se

De från Vagabond



De från Vagabond har jag provat ett par gånger också, men jag ångrar mig av någon anledning alltid i precis sista ögonblicket.... För som sagt var, de är sjukt snygga!

Samtliga bilder utom på paret från Vagabond är kopierade från have2have.se, paret från Vagabond är kopierade från Brandos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar