tisdag 16 november 2010

Högskoleprovet

Fick se mitt resultat idag från när jag skrev Högskoleprovet. Är så dumt att de inte skickar hem det längre, för nu står det bara en siffra och så är det med det typ. Jag vill ju se vad jag fick ok på vad och jag inte fick ok på! Jag hade höjt mig den här gången iaf, fascinerande nog, och det några hack också. Så helt oengagerad jag var i det innan, pluggade ingenting inför det och funderade faktiskt på att helt enkelt vända mig om i sängen och dra täcket över huvudet den där lördagmorgonen när väckarklockan ringde. Jag får helt enkelt vara nöjd. Jag är nöjd, för jag sänkte mig inte eller låg kvar, men samtidigt känner jag mig inte helt nöjd ändå heller.
Kommer en ny chans till våren, får se nu under antagningarna om det jag har nu räcker eller om jag ska envisas lite till. Men frågan kvarstår ännu, vad vill jag egentligen plugga?

William pratade igår lite mer med hon på Securitas, och om de rekryterar inför januari så kommer jag bli rekryterad. Om jag ännu vill då vill säga... Svårt att säga, vi får se hur framtiden utvecklar sig.
Som nu, jag sitter i kuren idag och det är duktigt kallt.

Avis är ändå trevligt, det är ju inte som Netto där man höll på att stressa ihjäl sig och hade ångest varje gång innan man skulle åka till jobbet. Jag gillar mina jobbarkompisar som är här också! Här har man tid att faktiskt kunna få vara social och jag trivs bra med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar