tisdag 2 november 2010

Fortsättning liksom

Jag har tillbringat de senaste timmarna åt undersöka närmare det här med hårförlängning. Jag har fått hjälp med att omvärdera till att köra kreatinförlängning istället. Ska vara skonsammast mot håret, och sitter i hyfsat länge.
Kikat runt lite på olika ställen som gör detta. Men frågan är, hur långt vill jag ha? Och det kostar ju en del... Fast det får det vara värt, speciellt om det faktiskt sitter i ett tag. Jag har hittat ett ställe i Uppsala som kör med antingen 90 cm eller 180 cm. Va, det där förstår jag faktiskt inte? 180 cm långt löshår?! Det är ju nästan lika långt som mig.... Kan ju inte vara snyggt, speciellt inte med tanke på att de allra flesta tjejer är mellan 160-170 cm långa...
Men 90 cm kanske vore något? De tar 3900:- för det.
Ska kika runt lite mer och fråga runt lite till innan jag bestämmer mig för det, fast just nu lutar det VÄLDIGT mycket åt att det blir en förlängning i slutet av månaden.
Det är dags för mig att börja ta tag i mig själv och mitt liv igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar