måndag 15 november 2010

Hamburgare?

Läste just en artikel på DN's hemsida ang. hamburgare. Det finns en myt om att en hamburgare från Donken aldrig möglar sönder. Jag har hört det själv och tar det inte för omöjligt, mat från Donken är INTE mat. Smakar förjävligt och jag får alltid ont i magen efter att ha tryckt i mig ett mål. Spelar egentligen ingen större roll vilken sån där matresturang jag äter på i.o.f.s... Och det är billigare, godare och nyttigare att käka på thaien hemma än det är att äta på Donken.
Dyraste att äta på thaien är om man beställer sushi, det ligger runt 100:- beroende på antal bitar, deras "vanliga" mat däremot ligger på mellan 60:- till 70:-. Betydligt mer ok att betala för än att betala nästan 100:- för en sketen hamburgare och ett par svettiga pommes....

Nu ska jag strax ut i regnet till kuren och ta emot lite bilar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar