måndag 8 november 2010

IKEA

Så, jag och William har hunnit vara iväg och shoppa nu under eftermiddagen också :) Hann med IKEA, Plantagen, Biltema och Coop. Nu håller jag på och gör pastagratäng så att jag har matlåda imorgon också.
Känner mig riktigt duktig och effektiv den här helgen, så gott som nästan alla tavlor och vägglampor är uppsatta. Vi har fått tag på bra och smidiga grejer så att vi slipper sprida ut allt (verktygslåda!) och vårt hem håller på att bli riktigt, riktigt trevligt.
Och ja, jag vet mamma! Jag är sen med att få upp allt, men bättre sent än aldrig ;)
Så nu kan vem som vill få komma och hälsa på oss!

Bäst av allt, på lördag vankas det äntligen fest! Blir fest hemma hos oss, allt för att sabba det jag och William fått ordning på under helgen. Haha, nej, jag hoppas att folk verkligen sköter sig.

Jag har hunnit boka in tid för min födelsedagspresent som jag fick av William också, den 2 december ska den utnyttjas. Ska bli trevligt, hoppas jag lär mig något på kuppen också...

Nu är det dags att fortsätta fixa, William håller just nu på att sätta ihop hyllan vi köpte. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar